Nicole
- Premium Member -
Hallo zusammen.
Folgendes erhielt ich via Post:
Von:
Global Netsource LTD
An:
Firma ( gibt keine Firma, steht nur im Impressum als Name)
Korrekte Straße
PLZ und 1/4 des Ortsnamen
Germany
We have noticed, that you submitted payment for our top domain package solicitation of Sebtember 2009. If you have paid in the last ten business days or rejected the solicitation, please disregard this notice and accept our thanks.
The domains which we will register for you will redirect viditors to your current domain and thereby enhance your visibility on internet and prevent other parties from misusing your company name an taking benefit of your reputation.
your current domain: www.wirklichmeine.com
Details
Qty --Description ------------------------------Term - Price - VAT ----- Total
1 -- Registration of top domain package - 365 ---259 -- 0 -- ---259 Euro
------ nichtmeine.net
------ nichtmeine.biz
------ nichtmeine.eu
Hab natürlich geschaut, ob die schon registriert sind, sind aber alle 3 frei.
Ich lese aus dem Text mit meinem krüppeligen Englisch, dass angeblich eine Bestellung dieses Paketes vorliegen soll. Vielleicht mag mir jemand genau übersetzen, was die wollen.
Die haben sich nicht mal die Mühe gemacht bei der .com in die Whois zu schauen.
Gruß Nicole
Folgendes erhielt ich via Post:
Von:
Global Netsource LTD
An:
Firma ( gibt keine Firma, steht nur im Impressum als Name)
Korrekte Straße
PLZ und 1/4 des Ortsnamen
Germany
We have noticed, that you submitted payment for our top domain package solicitation of Sebtember 2009. If you have paid in the last ten business days or rejected the solicitation, please disregard this notice and accept our thanks.
The domains which we will register for you will redirect viditors to your current domain and thereby enhance your visibility on internet and prevent other parties from misusing your company name an taking benefit of your reputation.
your current domain: www.wirklichmeine.com
Details
Qty --Description ------------------------------Term - Price - VAT ----- Total
1 -- Registration of top domain package - 365 ---259 -- 0 -- ---259 Euro
------ nichtmeine.net
------ nichtmeine.biz
------ nichtmeine.eu
Hab natürlich geschaut, ob die schon registriert sind, sind aber alle 3 frei.
Ich lese aus dem Text mit meinem krüppeligen Englisch, dass angeblich eine Bestellung dieses Paketes vorliegen soll. Vielleicht mag mir jemand genau übersetzen, was die wollen.
Die haben sich nicht mal die Mühe gemacht bei der .com in die Whois zu schauen.
Gruß Nicole